lauantai 19. huhtikuuta 2014

Eilen & tänään

Eilen juhlittiin mun pikkuveljen 6-v. synttäreitä. Mä tein sen kakun ja ihan hienohan siitä tuli, muutamista vastoinkäymisistä huolimatta:
 
 
Sori, kännyn kameran paska laatu
 
Toissa päivänä kaverini kaa tehtiin toi kakkupohja. Sit eilen aamupäivällä se olikin pilalla: se oli keskeltä ontto ja siinä oli jotain mössöä. Varmaan jääny vähän raa´aksi... xd Oli se silti ihan hyvää :) Sit ku eilen koristelin tota, niin sellanen hedelmäcoctailpurkki tippu lattialle ja mähän sit purskahin itkuun valittaen "mikään ei onnistu". Veljet sit autto, ne keräs ne palaset ja virutti ne veden alla ja kuivas lattian :3

Laitoin eilen mekon, sellanen pinkkivalkoraidallinen, helma pinkki, aivan ihana ♥

 
 
Joskus neljän, puol viiden aikaan eilen alettiin kattoon Buffy vampyyrintappajaa, 2. tuottari, oon ihan koukussa xd ♥ Siitä tuli kunnon maraton, katottiin varmaan puol kahteentoista asti, seitsemisen tuntia ehkä? xd Olihan siinä välissä kaks ruokataukoa, päivällinen joskus viiden, puol kuuden aikaan, iltapala kaheksan aikaan. Sit sen maratonin jälkeen mä olin tyyliin omissa maailmoissa, haaveilin mun ihastuksesta yms... Menin sit puol yhen aikaan nukkuun.

Olkavarteen sattuu hieman, tuli aamulla viilleltyä (saksilla)...

Tänään mentiin yhen mun tärkeimmän kaverin kaa kaupungille. Ensin heseen, sit seikkailtiin kauppakeskuksissa. Ginatricotilta hiusdonitsi - joka on mun hiuksille hieman liian iso -; Glitteristä pinnejä, ponksuja ja klipsi; Suomalaisesta kirjakaupasta lyijyjä lyijytäytekynään ja k-kaupasta jäätelö.

 




 
 
Oltiin pyörillä liikenteessä. Ah, rakastan pyöräilyä ♥

Hmm...mitenköhän tää päivä nyt tästä jatkuis... Kohta on ruoka, hampparia hyi (vihaan kaupan hampurilaisia, ne on niin hirveitä. Joudun syömään niitä pakastehamppareita, koska keliakia, ja ne on niiin pahoja). Huomenna lasagnea, maanantaina pääsiäisruoka, tiistaina kouluun yyh en halua.

Ja kuvathan on mun omia, ei saa kopioida IKINÄ :)

Mut moimoi, taidan nyt lopettaa

 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki voi kommentoida